Çaybaşı Belediyesi-Resmi Web Sitesi


Yeşil Masa


 

Yeşil Masa, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünün bünyesinde hizmet veren, belediye birimlerinin çözmesi gereken sorunlarınızı, dilekçeye dökerek ilgili birimlere gönderen bir hizmettir. Dilekçenizin takibini de yaparak çözüme ulaştırır. Yeşil Masaya 153' ü arayarak dilek ve şikayetlerinizi bildirebilir ve takip edebilirsiniz.
     
    Herhangi bir işinizin takibi için Yeşil Masa daki görevlilerimiz Belediye ye geldiğinizde, hangi birimle işiniz olduğu konusunda size yardımcı olacaktır.
   
Yeşil Masa Nedir ? 
 
Vatandaşlarımızın 7 gün/24 saat ulaşarak sorun, görüş ve taleplerini iletebildiği Hizmet Birimi’dir.
Çaybaşı halkına her konuda yol göstermeyi amaç edinen Yeşil Masa, kendisine ulaşan tüm sorun, görüş ve talepleri çözülmesi için ilgili birimlere ileten ve takibini yapan koordinasyon merkezidir. Çaybaşılılara zaman ve mekândan bağımsız olarak telefon, SMS, internet, e-posta, posta, faks ve yüz yüze görüşme yolu ile Çaybaşı  Belediyesi’ne ulaşma ve bilgi alma olanağı sunmaktadır. 
7 gün/24 saat hizmet anlayışı ve uzman personeli ile yeni nesil e-belediye yapılanmasının büyük adımlarından biridir.
 
Neden Yeşil Masa?  
 
Bilişim teknolojilerindeki gelişmeler, hayatımızın tüm alanlarında olduğu gibi belediye hizmetlerinde de yeni nesil bir anlayış beraberinde getirmiştir. Çaybaşı  Belediyesi, hizmet talebindeki değişimi cevaplayabilmek ve daha iyi bir Çaybaşı için teknolojik altyapı ve uzman personel ile kurulan Yeşil Masa aşağıdaki amaçlar doğrultusunda hizmet vermektedir.
 
  • Zaman kaybını önlemek 
  • Kaliteli ve iyi hizmete erişimini kolaylaştırmak
  • Vatandaşın yönetimle kaynaşmasını sağlamak
  • Vatandaşın yönetimi denetlemesini sağlamak
  • Katılımı artırmak ve iletişimi güçlendirmek
  • Kurum içi denetim sağlamak
  • Hizmet eşgüdümü sağlamak
  • Birimler arası koordinasyonu sağlamak
 
 İlkelerimiz
 
  • Vatandaş memnuniyeti
  • Kaliteli hizmet
  • Karşılıklı iletişim
  • Hızlı çözüm üretme,
  • Etkin denetleme
  • Gizlilik